Łaska "telewizja" kablowa
Re: Łaska "telewizja" kablowa
prosze naprawic kanał eska TV. I nie pytam co sie dzieje tylko ma byc naprawiony, a jak chcecie dane to prosze przejrzec poprzednia korespondecje.
Re: Łaska "telewizja" kablowa
Uprzejmie informujemy, że Pana zgłoszenie zostało przekazane do Działu Pomocy Technicznej. Prosimy o cierpliwość. [Ania]
Re: Łaska "telewizja" kablowa
Już działa!. Widzę też, że zaktualizowały się kanały Canal+. Jest już Family i Family 2 a także film 2 tyle ze zostaly jeszcze ich stare ikony (WEEKEND I GOL). KIedy będzie dostępny program w ramach EPG bo póki co nic się nie wyświetla.
Re: Łaska "telewizja" kablowa
Uprzejmie informujemy, iż loga zostaną usunięte przy najbliższej aktualizacji dekodera. W przypadku braku EPG, nie otrzymaliśmy go od nadawcy. Wkrótce EPG zostanie uzupełnione. Prosimy o cierpliwość. [Aleks]
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 22:24, 08.01.2013
Re: Łaska "telewizja" kablowa
ILE KOSZTUJE ZERWANIE UMOWY PRZED OKRES JEGO WYGAŚNIECIA
Re: Łaska "telewizja" kablowa
mateusz_45 pisze:ILE KOSZTUJE ZERWANIE UMOWY PRZED OKRES JEGO WYGAŚNIECIA
Wysokość kosztów zależy od rodzaju promocji oraz okresu pozostałego do końca zobowiązania. Jeśli chcesz poznać szczegółowe koszta, które dotyczą Twojej umowy, prosimy o przesłanie wiadomości prywatnej zawierającej dokładne dane oraz numer identyfikacyjny abonenta oraz informację o przypuszczalnym terminie rozwiązania umowy. Dzięki temu będziemy mogli przedstawić szacunkowe koszty. Podanie kosztów nie jest równoznaczne z przyjęciem rezygnacji. [Dominika]
Re: Łaska "telewizja" kablowa
NO i skończyło się rumakowanie
pakiet VIP i dodatkowe kanały premium znikneły fajnie było , ale dużej części i tak sie nie oglądało, ale canal + szkoda :/

Re: Łaska "telewizja" kablowa
Sowa pisze:NO i skończyło się rumakowaniepakiet VIP i dodatkowe kanały premium znikneły fajnie było , ale dużej części i tak sie nie oglądało, ale canal + szkoda :/
Aktualnie można skorzystać z promocji na pakiet Canal+. W celu uzyskania szczegółów zapraszamy do kontaktu z Centrum Telemarketingu lub pozostawienie danych kontaktowych wraz z numerem telefonu na priv, aby z propozycją oferty mógł oddzwonić nasz konsultant. [Dominika]
Re: Łaska "telewizja" kablowa
Stefania pisze:Jak dla mnie nie do oglądania jest 3/4 oferty z powodu fatalnej jakości obrazu...
To ile kosztuje to wypowiedzenie umowy mateusz_45?
Sprawdzimy, co się dzieje. Poinformowaliśmy techników. Bardzo prosimy o cierpliwość. [Dominika]
Re: Łaska "telewizja" kablowa
Stefania pisze:Vectra_SA pisze:Sprawdzimy, co się dzieje. Poinformowaliśmy techników. Bardzo prosimy o cierpliwość. [Dominika]
Dziękuję bardzo, ale ja nie zgłaszam usterek. Po prostu jakość odbioru, jaką możecie nam zaoferować, jest taka, jaka jest. Na lepszą was nie stać, nie macie takich możliwości technicznych.
Ja widzę obraz wyprany z kolorów, pozbawiony szczegółów, który przy dynamiczniejszych zmianach "zygzakuje" na krawędziach. Tego nie zmienicie, bo nie jesteście w stanie.
Daleko wam do jakości nieskompresowanego sygnału Telewizji Naziemnej lub zwykłej satelity.
Poszliście w ilość, a nie w jakość i tyle...
Uprzejmie informujemy, iż wszelkie nieprawidłowości zgłaszane ze strony Abonentów są przez nas wnikliwie analizowane. Dodatkowo pragniemy zapewnić, iż stale modernizujemy naszą sieć, by móc zapewnić Abonentom jak najlepszą jakość usług. [Sonia]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości